«Δεν αισθάνομαι ότι εκπροσωπώ την Ελλάδα.
Τουλάχιστον όμως μέσα από αυτή την καμπάνια ελπίζω πως οι εταιρείες θα δουν πιο προσεκτικά το θέμα της νεανικής ανεργίας. Για μένα η αντίληψη ότι ο άνεργος είναι άχρηστος δεν ισχύει. Αντίθετα, είμαι της άποψης ότι πρέπει να αγωνιζόμαστε για τα όνειρά μας και να μην κάνουμε εκπτώσεις. Την ανεργία θα την πολεμήσουμε μόνο αν δημιουργήσουμε μόνοι μας ευκαιρίες απασχόλησης». Αυτό δήλωσε στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ η 30χρονη Ελληνίδα που βρέθηκε να φιγουράρει σε περίοπτη θέση στην αφίσα της Benetton.
Πριν μπει όμως στο αεροπλάνο της επιστροφής η Κατερίνα είδε στo inbox της ένα μήνυμα για ένα casting που γινόταν από την Benetton «Έστειλα δυο φωτογραφίες και ένα σύντομο βιογραφικό, χωρίς να ξέρω για ποια ακριβώς εργασία έκανα αίτηση. Λίγο μετά με ενημέρωσαν ότι με είχαν επιλέξει και δυο μέρες μετά βρέθηκα στο κέντρο ερευνών της εταιρίας κοντά στην Βενετία. Ήταν μια φοβερή εμπειρία αφού βρέθηκα σε ένα περιβάλλον με διαφορετικούς ανθρώπους από διαφορετικά σημεία του πλανήτη».
Όλοι όσοι επιλέχθηκαν να πρωταγωνιστούν στην καμπάνια δεν ήταν μοντέλα, αλλά άνεργοι από 18-30 ετών, οι οποίοι εκπροσωπούν τα περίπου 100 εκατ. των συνομήλικων ανέργων τους παγκοσμιώς.
Ενώ καθένας από τους συμμετέχοντες καλούνται να προτείνουν μια ιδέα για επαγγελματικό project, με τις 100 καλύτερες από αυτές να βραβεύονται με 5.000 ευρώ έκαστη.
blog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου