Ειδικότερα, τα πρόστιμα αφορούν έξι εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών, έναν δανειστή και μία εταιρεία που δεν ήταν εγγεγραμμένη στο Μητρώο των Εταιρειών Ενημέρωσης.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προχώρησε σε έρευνα μετά από καταγγελίες και διαμαρτυρίες καταναλωτών σύμφωνα με τις οποίες οι εταιρείες έκαναν κατάχρηση των δυνατοτήτων που τους επιτρέπει ο νόμος στα πλαίσια της ενημέρωσης καταναλωτών για τις όφειλες τους προς τράπεζες. Συγκεκριμένα επεβλήθησαν :
Στην εταιρεία ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , για ανάθεση ενημέρωσης σε εταιρεία που δεν είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο πρόστιμο ύψους 100.000 ευρω.
*Στην εταιρεία CREDICOM CONSUMER FINANCE ΑΕ, για διενέργεια ενημέρωσης χωρίς να είναι εταιρεία του μητρώου , πρόστιμο ύψους 100.000 ευρω.
*Στην εταιρεία FIRST CALL ΑΕ, για συχνότητα οχλήσεων πέραν της μίας ανά δεύτερη ημέρα , για κλήση που αφορούσε μη ληξιπρόθεσμη οφειλή, για ενημέρωση οικείων, πρόστιμο ύψους 65.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία KLISIS SA, για συχνότητα οχλήσεων πέραν της μίας ανά δεύτερη ημέρα και για κλήση που αφορούσε μη ληξιπρόθεσμη οφειλή , 45.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία PRS HELLAS SA, για κλήση στο χώρο εργασίας, χωρίς να έχει δηλωθεί από τον οφειλέτη ο αριθμός ως μοναδικός και για άρνηση χορήγησης αναλυτικών στοιχείων για το ύψος και την προέλευση της ληξιπρόθεσμης οφειλής, συνολικό πρόστιμο 35.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία EOS MATRIX ΑΕ, για ενόχληση στο χώρο εργασίας, χωρίς να έχει δηλωθεί από τον οφειλέτη ο αριθμός ως μοναδικός , πρόστιμο 25.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία E-VALUE ΜΕΠΕ, για ενημέρωση πριν την πάροδο 10 ημερών από την ημερομηνία που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή πρόστιμο 10.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία TELEPERFORMANCE DEBTORS INFORMATION SERVICES, για ενημέρωση πριν την πάροδο 10 ημερών από την ημερομηνία που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή , πρόστιμο 10.000 ευρώ.
Κατά των προστιμων οι εμπλεκόμενες εταιρείες έχουν το δικαίωμα δικαστικής προσφυγής.
TANEA.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου