Eργοδότες περνάνε, βλέπουν και επιλέγουν…
Το project είναι διαφημιστικής εταιρίας και έχει τίτλο «Πολύ έξυπνος για να καθίσεις σε ένα παράθυρο». Στόχος του, να προβάλλει τους ενδιαφερόμενους σε βιτρίνα, ώστε οι περαστικοί εργοδότες να δουν και να επιλέξουν τον άνεργο που θα πάρουν στη δουλειά τους.
15 άνεργοι εκτίθενται αυτές τις ημέρες σε βιτρίνα στην Κοπεγχάγη, σε ένα εγχείρημα που θυμίζει τις ιερόδουλες στο Άμστερνταμ. Ο εμπνευστής της ιδέας, διευθύνων σύμβουλος της διαφημιστικής Reputation, δηλώνει ότι το βιογραφικό είναι πλέον πολύ λίγο, καθώς ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος.
Για αυτό-όπως λέει-οι άνεργοι θα πρέπει να προβάλλονται με άλλους τρόπους. "Είμαι πρόθυμος να δοκιμάσω οτιδήποτε", δήλωσε ο Hannibal Camel Holt, ένας άνεργος πολιτικός επιστήμονας, που πήρε τη θέση του στη βιτρίνα. Όλα αυτά στη Δανία, όπου το ποσοστό ανεργίας είναι λίγο πάνω από το 7%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου